KONKURS NA PLAKAT PROMUJĄCY KSIĄŻKĘ I CZYTANIE

 

 „Książka, nierozerwalny towarzysz, przyjaciel bez interesu, domownik bez naprzykrzania.”

                                                                                                                                                         Ignacy Krasicki

 

Biblioteka Zespołu Szkół Samochodowych ogłasza konkurs na

PLAKAT PROMUJĄCY KSIĄŻKĘ I CZYTANIE

 

                                                                             

Regulamin konkursu

 

 

  1. Cele konkursu:
  • odkrywanie zdolności graficznych uczniów,
  • rozwijanie kreatywności plastycznej młodzieży,
  • rozbudzanie zainteresowań czytelniczych wśród uczniów,
  • aktywizowanie uczniów poprzez uczestnictwo w konkursach.
  1. Tematyka konkursu:
  • plakat powinien nawiązywać tematycznie do książki i czytania,
  • ma promować książkę i czytanie.
  1. Zasady uczestnictwa:
  • konkurs przeznaczony jest dla uczniów wszystkich klas ZSS w Rzeszowie,
  • technika wykonania plakatu pozostaje dowolna (może być wykorzystana grafika komputerowa),
  • plakat powinien być w formacie A4 lub A3,

          na odwrocie plakatu należy zapisać  informację zawierającą:  imię i nazwisko, klasę,

  • najciekawsze plakaty będą wyeksponowane na wystawie pokonkursowej. Będą  stanowiły własność biblioteki szkolnej i zostaną wykorzystane do promocji czytelnictwa.
  1. Termin i miejsce składania plakatów – do 31.10.2017 r. do biblioteki szkolnej.
  2. Postanowienia końcowe:
  • zwycięzcy otrzymają nagrody,
  • informacja o rozstrzygnięciu konkursu i wręczeniu nagród zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły.

          Zachęcamy do udziału i zaprezentowania własnej kreatywności!

                                                                                                                                            Anna Jaworska- Strzelec

                                                                                                                                            Monika Kulon

                                           

Leave a Comment